فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ماموریت اصلی یگان ویژه، انتظام بخشی، کنترل جمعیت و برقراری نظم و امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است، گفت: امنیت کامل در شهرها و پایانه های مرزی برقرار است.

امنیت کامل در شهرها و پایانه‌های مرزی برقرار است

سردار سرتیپ حسن کرمی با حضور در مرز چذابه در استان خوزستان، تاکید کرد: یگان ویژه پاسداران فراجا همگام با سایر سازمان‌ها و مبادی مربوطه در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین امام حسین (ع) تمامی ظرفیت‌ها و بسترها را بکار گرفته است و حضوری پر رنگ در پایانه های مرزی چهارگانه (مهران، خسروی، چزابه و شلمچه) دارد.

وی ادامه داد: یگان ویژه با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و بازخوردهای زائران، به‌طور مداوم در حال بهبود و ارتقای خدمات خود است تا ضمن تسهیل سفر زائران، امنیت و راحتی آنها را نیز تضمین کند. این تلاش‌ها نشان‌دهنده تعهد و دقت نیروهای یگان ویژه در ارائه خدمات بهتر و برآورده کردن نیازهای زائران در ایام اربعین است.

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب در اربعین حسینی و رضایتمندی زائران اباعبدالله الحسین (ع) اولویت اصلی یگان‌های ویژه پاسداران فراجا است، خاطرنشان کرد: امنیت کامل در شهرها و پایانه های مرزی برقرار است.

سردار کرمی گفت: کارکنان یگان های ویژه در کنار سایر واحدها برای ایجاد امنیت و آرامش مردم و زائران به صورت شبانه روزی تلاش می کنند و همکاران ما با توجه به طی کردن آموزش‌های علمی و بصیرتی، در برخورد با زائران از سعه صدر و آستانه تحمل بالایی برخوردار هستند و پیش‌بینی مقررات خاص امنیتی را با ایجاد حلقه‌های کنترلی در شأن و منزلت زائران حضرت اباعبدالله (ع) در برنامه کاری خود در نظر گرفته‌اند و در این زمینه هماهنگی‌های لازم با سایر نهادها و ادارات ذیربط انجام شده است تا خدمات‌دهی به زائران حسینی به صورت مناسب انجام شود.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی یگان ویژه، انتظام بخشی، کنترل جمعیت و برقراری نظم و امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است، افزود: قرارگاه های فرهنگی پنج تن آل عبا(ع) می‌تواند روش و جایگزین مناسبی برای کنترل جمعیت، نظم بخشی همچنین تقویت روحیه معنوی زائران باشد.

سردار کرمی با بیان اینکه سابقه کارکنان یگان ویژه در خدمت به زائران مایه سرافرازی و عزت پلیس است، اظهار داشت: در روزهای باقیمانده از همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی (ع)، جمعی از کارکنان ولایی و زحمتکش با همت و پشتکاری وصف ناشدنی در حال فراهم کردن و تسهیل در امر تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند که امیدواریم همه زحمات و تلاش های این عزیزان مورد قبول درگاه حق تعالی و اهل بیت (ع) قرار گیرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سال به سال که جلوتر می رویم تجربیات موفق و خوبی را در خدمت رسانی و تأمین امنیت زائران کسب می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.